Hate it, or love it. Der er ingen mellemting her for den private person. Men for erhvervsdrivende, kan Tiktok, hold nu fast, være fremtidens annonceringsplatform. Med en stigning på mere end 2 milliarder downloads siden deres lancering i 2017, så hersker der ingen tvivl om at de er godt på vej til at måle sig med Facebook Meta.
Med snart 3 milliarder brugere så har de godt fat i deres platform. Med deres egen algoritme så har det vist sig at været et fantastisk værktøj at annoncere på. Du har i den grad mulighed for at nå ud med både budskab og direkte produktannoncering. Den stærke force i TikTok er at din målgruppe ikke kan “undgå” at se dine annoncer.
Da TikTok fungere som Facebook video slide, er det kun et spørgsmål om hvor mange gange dine annoncer bliver vist. Ved et definere den absolutte målgruppe kan du nå fantastiske resultater. Det sker ikke over en dag, og derfor, ligesom med Facebook. Så der en rigtig god ide at lave split test / AB for at finde frem til lige hvordan du kommer i dialog hos dine potentiale købere på TikTok.
Hos Someo.dk, der analyserer vi markedet på dagligt basis, vi gennemtænker din strategi og sørger for at finde målgruppen.
Hvis du vil lære mere om mulighederne i Digital Markedsføring, så tøv ikke med at kontakte os uforpligtende!